Akademia Ekspertów PR zakończyła głosowanie, dzięki czemu znamy już nominowanych w czwartej edycji nagród branży public relations – PRotony 2010. Wyniki głosowania Akademii Ekspertów Public Relations dostarczyła Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu. Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone na Gali wręczenia nagród 27 maja w restauracji SKWER, filii Fabryki Trzciny.
Nominowani (kolejność alfabetyczna):
1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Andrzej Godewski, Weber Shandwick
Sebastian Hejnowski, Ciszewski Public Relations
Artur Niewrzędowski, Talking Heads
2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Edyta Bach, Hoop Polska
Marcin Kaszuba, Ernst&Young
Joanna Łodygowska, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej
Krzysztof Candrowicz, Fundacja Art Center
Anna Janowska, UOKiK
Ilona Piątek, Michał Świderski, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji
4) Rzecznik prasowy
Ivetta Biały, Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Magdalena Jachim, Urząd Miasta Sopot
Aleksandra Kwiatkowska, Bank BPH
5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR
Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa
Marek Skała, Megalit Instytut Szkoleń
Dariusz Tworzydło, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Jeżeli zajmują się Państwo zawodowo PR-em lub pracują w mediach zachęcamy do udziału w głosowaniu na specjalną Nagrodę Publiczności. Laureat tego wyróżnienia jest wybierany spośród osób nominowanych we wszystkich pięciu kategoriach.
Chętnych do udziału w głosowaniu na specjalną nagrodę publiczności prosimy o zarejestrowanie się do 10 maja. Głosowanie publiczności rozpocznie się 11 maja. Osoby, które się zarejestrują, mogą oddać tylko jeden głos.
Wyniki głosowania Akademii Ekspertów Public Relations dostarczyła Kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy audytor konkursu.
Współorganizatorem Gali jest restauracja SKWER, filia Fabryki Trzciny, mieszcząca się na Krakowskim Przedmieściu 60. Sponsorami Gali są: Samsung, Kompania Piwowarska i Instytut Monitorowania Mediów.
Patronami medialnymi konkursu są: Brief i Radio PiN. (kk)
Jednocześnie przypominamy, że Gala jest imprezą zamkniętą. Zaproszenia można kupić tutaj.