Kancelaria Prezesa Rady Ministrów pozostała bez dwóch głównych specjalistów. Centrum Informacyjne Rządu planowało zatrudnienie dwóch nowych osób zajmujących się projektami internetowymi. Naboru jednak nie rozstrzygnięto.
Na początku kwietnia Kancelaria rozpisała konkurs, w którym poszukiwała dwóch osób na to stanowisko. Po trwającym miesiąc procesie rekrutacyjnym nie zdecydowano się jednak na zatrudnienie nowych pracowników. Jak głosi informacja w Biuletynie Informacji Publicznej – nie wyłoniono najlepszych kandydatów. „Żadna decyzja jeszcze w tej sprawie nie zapadła” – usłyszeliśmy w Centrum Informacji Rządu w odpowiedzi na pytanie o możliwość powtórzenia konkursu.
Do zadań niedoszłych pracowników należeć miało m.in. przygotowywanie materiałów przed wystąpieniami i kontaktami z mediami czy wizytach premiera za granicą. (bs)
AKTUALIZACJA: Konkurs na obydwa stanowiska został wznowiony. Nabór trwa do 18 maja. Ofertę można znaleźć tutaj.