Zwycięzcą konkursu na nowe logo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów został Tomasz Miś, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Na podstawie jego projektu opracowany zostanie nowy system identyfikacji wizualnej urzędu.
Do konkursu na nowe logo UOKiK, który ogłoszono w związku z kończącym się w grudniu 2010 jubileuszem, zgłoszono 169 prac. Siedem spośród nich kapituła konkursowa zakwalifikowała do ścisłego finału. Ostatecznie za najlepszy uznano projekt autorstwa Tomasza Misia z Gdańska, który otrzyma nagrodę w wysokości 5 000 złotych brutto oraz honorarium autorskie (2 000 złotych brutto).
„Przy wyborze zwycięskiego projektu wzięto pod uwagę przede wszystkim jego funkcję promocyjną, oryginalność oraz poziom artystyczny”- czytamy na stronie internetowej UOKiK-u. (iw)
Siedem propozycji, które zakwalifikowały się do ścisłego finału