wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCzołówka najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Wprost

Czołówka najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Wprost

W listopadzie 2010 roku tygodnik Wprost znalazł się na trzecim miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów w Polsce, tuż za Rzeczpospolitą i Gazetą Wyborczą – czytamy w najnowszym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów.

Powodem tak dużej popularności były publikowane na łamach tygodnika sensacyjne nowe wątki w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem. Media często odwoływały się również do wywiadu, którego udzieliła Wprost Joanna Kluzik – Rostkowska. Listopadowy raport Instytutu Monitorowania Mediów podaje: pierwsze miejsce zestawienia należy do Rzeczpospolitej (881), za nią plasuje się Gazeta Wyborcza (645). Na trzeciej pozycji znalazł się tygodnik Wprost (488).

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj