czwartek, 16 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNajbardziej opiniotwórcze media w 2010: rok należał do Rzeczpospolitej

Najbardziej opiniotwórcze media w 2010: rok należał do Rzeczpospolitej

Jak wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów, bezapelacyjnym zwycięzcą rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów roku 2010 jest Rzeczpospolita. Drugie miejsce zajmuje Gazeta Wyborcza, trzecie – Dziennik Gazeta Prawna. Najbardziej opiniotwórczą telewizją jest TVN24, a rozgłośnią radiową: RMF FM (odpowiednio czwarte i piąte miejsce w rankingu głównym). Wśród portali zwyciężył onet.pl, Puls Biznesu jest najczęściej cytowanym medium biznesowym, a regionalnym liderem pozostaje Życie Warszawy – wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów.

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe 2010 roku to onet.pl, tvn24.pl i wp.pl. W gronie najczęściej powoływanych stron internetowych znalazły się również 2 serwisy ekonomiczne (money.pl, wnp.pl) i jeden rozrywkowy (pudelek.pl).

W 2010 roku kluczem do sukcesu wysokiej liczby powołań były wywiady i kontrowersyjne wypowiedzi, a na przestrzeni dwunastu miesięcy nie zabrakło niespodzianek w rankingach.

Więcej informacji oraz rankingi szczegółowe

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj