Katowicki magistrat ogłosił dwa przetargi dotyczące promocji tego miasta. Wybrane firmy będą odpowiedzialne za przygotowanie strategii promocji, programu promocji inwestycyjnej oraz kreację i realizację kampanii „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”.
W przetargu ograniczonym na strategię promocji oraz program promocji inwestycyjnej weźmie udział 5 firm. Przy ocenie ich ofert uwzględniona zostanie cena oraz „metodyka realizacji prac” (po 50 procent). Oferty będzie można składać do 4 lipca.
Oferty w przetargu dotyczącym kampanii „Katowice – miasto wielkich wydarzeń” będzie można składać do 2 sierpnia. Autor najlepszej z nich będzie odpowiedzialny za kreację kampanii oraz przygotowanie materiałów promocyjnych, spotu telewizyjnego oraz zakup mediów. Dodatkowo wybrana firma przygotuje i przeprowadzi kampanię w internecie oraz dwie konferencje prasowe. Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana ich cena (60 procent) oraz atrakcyjność zaproponowanej kampanii (40 proc. punktów). (ks)