Trzy firmy złożyły oferty w przetargu zakopiańskiego magistratu na opracowanie strategii promocji marki Zakopane na lata 2012-2020.
Oferty złożyły dwie firmy – EKSA i Ageron Polska oraz konsorcjum spółek Synergia, Nasz Dialog i ARC Rynek i Opinia. Ceny zaproponowane we wszystkich ofertach nie przekraczają kwoty przewidzianej do wydania przez miasto, czyli 150 tys. złotych brutto. Najtańszą ofertę złożył Ageron – opiewa ona na kwotę 119 tys. złotych. EKSA swoje usługi wyceniła na 129 tys. złotych, natomiast najdroższą ofertę, za 134 tys. złotych, złożyło konsorcjum Synergia, Nasz Dialog i ARC Rynek i Opinia (wszystkie kwoty brutto).
Poza strategią zwycięzca przetargu przygotuje system identyfikacji wizualnej marki Zakopane, portfel usług turystycznych, plan wdrożenia strategii oraz konsultacje społeczne. Poza ceną (40 proc. punktów), przy wyborze najkorzystniejszej oferty brana pod uwagę będzie „Jakość wykonania usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia” (60 proc.). (ks)