piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSukces w mediach nie idzie w parze z sukcesem w biznesie

Sukces w mediach nie idzie w parze z sukcesem w biznesie

Najbardziej medialnym „Bossem polskiej gospodarki” w listopadzie był Tomasz Zadroga z PGE – wyliczył Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów. Sukces w mediach nie przełożył się jednak na sukces zawodowy – już w grudniu Zadroga został odwołany z funkcji prezesa. Na drugim miejscu wśród „bossów” znalazł się Zbigniew Jagiełło (PKO BP), na trzecim – Maciej Witucki, szef Telekomunikacji Polskiej.

Najnowszy Kompas Social Media podaje, że wysoka ekspozycja w portalach internetowych nie równa się popularności w mediach społecznościowych. Najlepiej wyeksponowana w Internecie jest branża energetyczna, ale w social media najwięcej dyskusji toczy się wokół szefów firm telekomunikacyjnych.

Przeczytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj