Instytut Monitorowania Mediów, prezentując swoją najnowszą usługę admonit, przygotował raport podsumowujący obecność w mediach i wydatki reklamowe głównych sponsorów zakończonych właśnie mistrzostw.
Porównanie wydatków reklamowych sponsorów i wyników monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i usługę admonit, pokazuje, że wszyscy sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w EURO 2012 – prasa pisała o nich częściej niż o konkurencji. Jednak nawet sponsorów można było przebić, lokując ciekawą kampanię reklamową.
Jakie efekty przyniosły strategie komunikacyjne sponsorów?
Który sponsor EURO 2012 wydał najwięcej?
Którzy niesponsorzy najwięcej się reklamowali?
Odpowiedzi na te pytania w pełnej wersji raportu dostępnej tutaj.
W raporcie znajdą Państwo analizę reklamodawców/reklamowanych marek z branż: telekomunikacyjnej, samochodów osobowych, bankowości, sieci handlowych, napojów gazowanych typu cola, piwowarskiej oraz restauracji typu fast food.
Informacja promocyjna