Wiemy już, kto zasiądzie w jury tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Jurorzy skupieni będą w dwóch grupach, oceniających kampanie z wykorzystaniem jednego oraz wielu kanałów komunikacji. Na czele Single Channel Jury stanął Paweł Heinze z agencji Leo Burnett Warsaw. Wśród jurorów znalazł się także Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG Warsaw.
Szulecki znalazł się wśród 10 członków Multi Channel Jury. Pracami tej grupy będzie kierował Michael Kutschinski z agencji Ogilvy&Mather – OgilvyOne Germany.
Projekty w konkursie można zgłaszać do 20 sierpnia, za pośrednictwem strony www.goldendrum.com. Będą one oceniane w 16 kategoriach – 9 będzie poświęconych kampaniom z wykorzystaniem jednego kanału komunikacji, a 7 kampaniom multikanałowym. Konkurs ma ograniczony zasięg. Mogą w nim uczestniczyć agencje z Europy Środkowej, Bałkanów, krajów byłego ZSRR, Libanu i Izraela. (ks)
PRoto.pl jest patronem konkursu.