Ocenić dotychczasowy wizerunek firmy i wskazać obszary, w których można zoptymalizować działania komunikacyjne – tak w skrócie można określić zadania, jakie stawiają przed sobą uczestnicy projektu Audyt Komunikacji Marketingowej. Powstał on przy współpracy Instytutu Monitorowania Mediów, MillwardBrown SMG/KRC oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Oferta powstała z myślą o firmach i instytucjach, którym zależy na niezależnej ocenie i kompleksowym podsumowaniu efektów działań promocyjno-informacyjnych. Zespoły badawcze Audytu Komunikacji Marketingowej zapewniają również wsparcie badawcze i doradztwo dla firm, które dopiero wchodzą na rynek, opracowują lub modyfikują strategię komunikacyjną.
Instytut Monitorowania Mediów odpowiedzialny jest za analizy skuteczności komunikacji poprzez media, Millward Brown SMG/KRC bada wpływ działań i przekazów na odbiór w grupach docelowych. Wnioski z badań wzbogacone są rekomendacjami specjalistów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Więcej o Audycie Komunikacji Marketingowej
Informacja promocyjna