piątek, 10 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościMarcin Gruszka: unikamy komunikatów prasowych jak ognia

Marcin Gruszka: unikamy komunikatów prasowych jak ognia

Przypadek PLAY jest wyjątkiem, który zapewne potwierdza wyniki badań. Unikamy jak ognia komunikatów prasowych i szczerze współczuję tym, którzy muszą czytać te wymuskane, wypieszczone i wymęczone często przekazy marketingowe.

Osobiście coraz mniej wierzę w konferencję prasową. Nasze blogowe streamingi ogląda nawet kilkadziesiąt tysięcy ludzi, a na konferencje przychodzi dwadzieścia osób.

Lubię rozmowę telefoniczną. To zdecydowanie najbardziej skuteczne narzędzie, żeby przedyskutować, wytłumaczyć, wspólnie przeanalizować. No chyba, że nie ma się nic ciekawego do powiedzenia. Wtedy lepiej nie nawiązywać połączenia.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play

Czytaj także:

Badanie Edelmana: Stare metody w nowym, kreatywnym wymiarze są najlepsze

Badanie Edelmana: uwaga na niedbałość, niekompetencję i natarczywość

Dziennikarz – PR-owiec: interakcja i relacja

Jakub Góralczyk – klasyczna informacja rządzi

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj