Już 31 marca ukaże się pierwsze podsumowanie obecności tematu CSR w mediach w 2014 roku. Przygotowały je wspólnie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Instytutu Monitorowania Mediów. Patronem medialnym przeglądu mediów jest portal PRoto.pl.
“Przegląd mediów – CSR w Polsce 2014” przygotowany we współpracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Instytutu Monitorowania Mediów zaprezentuje, jak często temat społecznej odpowiedzialności był podejmowany w minionym roku w prasie (media drukowane) i w internecie (portale, serwisy internetowe). Wskaże też na szacowaną wartość tych publikacji – ekwiwalent reklamowy. Poznamy dziennikarzy, którzy temat CSR podejmowali najczęściej.
Dodatkowo część infograficzna zostanie opatrzona komentarzem analizującym prezentację tematu CSR w mediach, przygotowanym przez przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
“Przegląd mediów – CSR w Polsce 2014” ukaże się oficjalnie 31 marca (wtorek) podczas ogłoszenia Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu “Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki”. Wersja PDF infografiki zostanie udostępniona w godzinach przedpołudniowych na portalach: odpowiedzialnybiznes.pl, instytut.com.pl oraz PRoto.pl.