Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce. W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2014 jury nominowało 35 kampanii. Laureatów poznamy 19 maja.
Do VII edycji konkursu Kampania Społeczna Roku nadesłano opisy 74 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
„Z każdym kolejnym rokiem powstaje coraz więcej kampanii społecznych, a co za tym idzie – rosną także wymagania jurorów odnośnie ich strategii, realizacji i skuteczności. Tegoroczne zgłoszenia miały bardzo wyrównany poziom, w związku z czym dyskusja była burzliwa, a głosy jurorów rozkładały się często równomiernie” – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna.
Najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie jak co roku wybierali internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl. Najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Tegoroczną nowością był konkurs „Kreatywny OOH” kierowany do autorów plakatów, bilbordów, projektów ambientowych, które powstały dla jakieś organizacji pozarządowej czy akcji społecznej lub z myślą o niej, ale nie zostały zrealizowane.
Lista nominacji znajduje się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.