sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSARE startuje z dwunastą edycją badania wykorzystania poczty elektronicznej

SARE startuje z dwunastą edycją badania wykorzystania poczty elektronicznej

Pomóż nam ocenić, jakie znaczenie ma e-mail w twoim życiu. WYPEŁNIJ ANKIETĘ, POBIERZ RAPORT I ZGARNIJ NAGRODY!

Krótko o badaniu:

Celem badania jest zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz w pracy zawodowej. Sprawdzimy jakie jest znaczenie e-maila w świetle rozwoju social mediów i mobile – czy traci na znaczeniu, czy utrzymuje pozycję, czy będzie częściej wykorzystywany w działaniach marketingowych. Dowiemy się, czy automatyzacja marketingu zyskuje na sile, czy wciąż jest to trend, po który marketerzy sięgają z rezerwą. Uzyskane odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Pytania są skierowane do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, włączając pracowników działów marketingu, PR, a także dyrektorów i właścicieli firm. Ankieta przeprowadzona jest w ramach modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych.

12. badanie poczty ma charakter szczególny. Dzięki Waszym wskazówkom, których udzieliliście w zeszłym roku o tym jak zoptymalizować nasze Badanie, zmieniliśmy jego budowę i zmodyfikowaliśmy wartość merytoryczną. Ankieta jest podzielona na dwie części – dla osób zajmujących się e-mail marketingiem w firmach i dla (nie)zwykłych użytkowników poczty. Zmodyfikowane zostały również pytania – dopasowaliśmy je do aktualnie panujących trendów w marketingu internetowym.

Badanie potrwa do końca września 2015. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej www.sare.pl/ankieta, jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

To badanie to już tradycja, którą chcemy kontynuować i ulepszać. Podobnie do zeszłorocznej edycji, organizatorzy połączyli badanie z konkursem na najciekawszą i konstruktywną wypowiedź na temat sposobów udoskonalenia i zoptymalizowania projektu. Czy sprostaliśmy Waszym oczekiwaniom? A może jeszcze powinniśmy dopracować niektóre elementy?

Wasze wypowiedzi nagrodzimy w tym roku szkoleniami organizowanymi przez firmy Langas i Nova Skills. Zapraszamy do wypełnienia ankiety, wyrażenia w niej swojej opinii oraz lektury raportu, który opublikujemy z końcem października.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj