Webcaster to nowa formuła sprzedaży, promocji i edukacji na polskim rynku B2B, która wykorzystuje najbardziej perswazyjną formę oddziaływania – WIDEO, oraz najpotężniejszy nośnik dotarcia – INTERNET. Wakacyjny maraton wydarzeń LIVE to okazja do zaprezentowania się firm, dla których tworzenie efektywnych kanałów sprzedaży i komunikacji – to cel wyrazisty i strategiczny.
W ramach organizowanego cyklu już 13 sierpnia o godzinie 11:00 specjalista IMM – Łukasz Janiec opowie o monitoringu mediów w służbie obsługi i pozyskiwania klientów. Poruszone zostaną takie kwestie jak: pierwsza pomoc zakupowa, gdzie zaprezentowane będą różne oblicza wołania o pomoc w social mediach. Poznamy odpowiedź na pytanie, dlaczego nie ma „nowych” mediów. Przyjrzymy się bliżej Twitterowi i dowiemy się, czy jesteśmy „naj…” wg internautów. Rejestracja na spotkanie jest nadal otwarta: http://www.webcaster.pl/rejestracja/37/.