Konkurs Raporty Społeczne wyróżnia firmy, które podejmują dialog z interesariuszami i w jasny, przejrzysty i wiarygodny sposób prezentują swoje dokonania w publikowanych raportach. Swoją nagrodę przyznają także internauci, a ich głosowanie trwa do 2 grudnia.
Głos można oddać na stronie konkursu.
W konkursie Raporty Społeczne wyłaniane są najlepsze raporty firm społecznie odpowiedzialnych, które przedstawiają w tej formie swoje dokonania na rzecz społeczeństwa, środowiska czy ładu korporacyjnego. Organizatorami konkursu są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Deloitte i SGS. W 9. edycji konkursu bierze udział 37 raportów. Wśród zgłoszonych firm i instytucji są m.in. Bank Millennium, ENEA, Energia, Grupa Żywiec, Orange Polska, Polski Koncern Naftowy ORLEN czy Urząd m.st. Warszawy.
Pełne zestawienie sprawozdań można znaleźć na stronie konkursu.
Obok nagrody jury i internautów przyznawane są także nagrody dziennikarzy i Ministerstwa Gospodarki. Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszeni 7 grudnia podczas konferencji „Raporty Społeczne 2015”.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.