piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWizerunki osób zaginionych na ekranach reklamowych

Wizerunki osób zaginionych na ekranach reklamowych

W styczniu fundacja ITAKA rozpoczęła współpracę z BIGFORMAT.tv, ogólnopolską siecią Digital Out of Home.

Współpraca ma charakter ciągły i polega na publikowaniu informacji o aktualnych zaginięciach na wielkoformatowych ekranach reklamowych DOOH, należących do BIGFORMAT.tv.

Dane – imię, nazwisko oraz zdjęcie osoby z bazy osób zaginionych na stronie www.zaginieni.pl są automatycznie pobierane przez system BIGFORMAT.tv i publikowane w czasie rzeczywistym na ekranach DOOH w przestrzeni miejskiej. Można ponadto wybrać nośnik znajdujący się w określonej odległości od miejsca zaginięcia lub zamieszkania osoby zaginionej.

Akcja prowadzona jest w sieci UNDERBOARD, na 22 ekranach Digital Out Of Home w przejściach podziemnych pod Dworcem Centralnym w Warszawie oraz na 8 wielkoformatowych ekranach BIGFORMAT.tv w Warszawie.

Fundacja podkreśla, że po tym etapie kampanii w stolicy, wraz z BIGFORMAT.tv planują rozszerzanie akcji na pozostałe nośniki w Polsce.

„Rocznie w Polsce dochodzi do zaginięcia ponad 20 tysięcy osób, w tym około 8 tysięcy dzieci.  O skuteczności poszukiwań decyduje szybkość podjętych działań. Im więcej osób zetknie się ze zdjęciem osoby w krótkim czasie od jej zaginięcia, tym większe szanse na szczęśliwe odnalezienie. Właśnie dlatego chcemy skorzystać z możliwości automatycznej publikacji informacji o najnowszych zaginięciach na nośnikach DOOH” – zaznacza Prezes Fundacji ITAKA, Alicja Tomaszewska. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj