„Walentynkowa adopcja WWF” – taką nazwę nosi nowa kampania przygotowana przez Up&More dla WWF Polska. Celem akcji jest zachęcenie Polaków do adopcji rysia, tygrysa i wilka.
Adopcja zwierzęcia jest wyrazem, podyktowanej chęcią pomocy, miłości, a Walentynki jej świętem. Dlatego agencja interaktywna Up&More szczególnie na ten czas przygotowała nową kampanię.
Nawiązuje ona do relacji międzyludzkich. Tak jak człowiek w wirtualnym świecie, zwierzę ma własny nick oraz krótki opis najważniejszych cech. Ryś – silny i wytrwały, wilk – wierny i oddany partner oraz tygrys – odważny i dbający o rodzinę czekają na swoje Walentynki – na wirtualne adopcje.
W ramach kampanii prowadzone będą działania w kanałach social mediach, takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Za przygotowanie kreacji odpowiada Up&More.
Jak można pomóc zwierzętom? Wypełniając formularz na stronie adopcja.wwf.pl, dokonujesz adopcji dla siebie lub dla kogoś w ramach walentynkowego prezentu. Organizacja działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego – WWF zachęca, by zamiast kupna kwiatów czy czekoladek, zdecydować się na pomoc rysiowi, tygrysowi czy wilkowi.
Na tych, którzy postanowią pomóc, czeka certyfikat adopcyjny, list elektroniczny oraz zdjęcia podopiecznego.Kampania potrwa do 15 lutego. (ak)