Firma Koral rozpoczęła akcję #PoraNaKoral. Wspiera ją kampania reklamowa w telewizji – w TVP1, TVP2, Polsacie, internecie – w sieci Google, na YouTubie, Facebooku i Instagramie, a także emisja reklam w Onet.pl: wideo, mobile, product placement prognozy pogody. Wykorzystywane są również materiały POS. Komunikacja PR-owa obejmuje radio i prasę branżową.
Kampania, mająca na celu wesprzeć sprzedaż, koncentruje się na internecie i serwisach społecznościowych. Akcja jest bowiem skierowana do młodych ludzi. „Dlatego postawiliśmy na młodzieżowy język i środki wyrazu” – podkreśla Piotr Gąsiorowski, dyrektor Działu Marketingu P.P.L. Koral.
#PoraNaKoral – to, nawiązujące do zdania charakterystycznego dla marki – „Zawsze jest pora na lody Koral”, hasło konkursu fotograficznego, który firma przygotowała dla swoich odbiorców. Aby zachęcić ich do udziału w akcji, firma oferuje takie nagrody jak „konsole PlayStation 4, smartfony i kijki do selfie, czyli sprzęt, o którym marzy każdy nastolatek” – zaznacza Gąsiorowski. Zaś główny zwycięzca otrzyma kluczyki do Toyoty Auris Hybrid. Konkurs ma potrwać 12 tygodni, od 28.03.2016 roku i można wziąć w nim udział zarówno za pośrednictwem strony firmy Koral, jak i Facebooka czy Instagrama.
Za organizację konkursu i komunikację marki Koral w internecie odpowiada krakowska agencja Veneo. (ak)