Producent słodyczy i słonych przekąsek GK Otmuchów pozyskał licencję na „Angry Birds”. Bohaterowie gry komputerowej pojawią się na opakowaniach żelków, produktów śniadaniowych, batonów i mleczka. Kupić będzie je można juz w kwietniu. Wprowadzenie ich na rynek będzie wspierane działaniami promocyjnymi.
„Angry Birds to obecnie jedna z najbardziej popularnych marek świata. Jej pozycja umocni się dodatkowo w maju tego roku po wejściu do kin zapowiadanego filmu” – podkreśla Mariusz Popek, prezes zarządu ZPC Otmuchów.
Produkty będą dostępne we wszystkich sieciach handlowych oraz na rynku tradycyjnym w całej Polsce. Umowę podpisano na okres dwóch lat.
Ponad dwa miliardy użytkowników z całego świata ściągnęło grę „Angry Birds”, w ciągu miesiąca gra w nią natomiast ok. 60 milionów ludzi. Jej autorem jest firma Rovio. W tym roku w kinach będzie można obejrzeć film z bohaterami serii (Chuckiem, Redem i Bombem) w rolach głównych. (ak)