poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOd infografiki do strategii komunikacji marektingowej

Od infografiki do strategii komunikacji marektingowej

Graficzna oprawa informacji jest niezbędnym elementem współczesnej komunikacji. Ma to również zastosowanie przy danych liczbowych. Przekazy ze wszystkich mediów zgromadzone w procesie monitoringu zyskują formę interaktywnych infografik w module analitycznym IMM. Taka forma prezentacji danych to łatwy sposób na szybką bieżącą analizę zgromadzonych informacji oraz istotnych wskaźników efektywności. Wykresy aktualizowane w czasie rzeczywistym można także zapisywać w popularnych formatach, układać w dostosowanej do indywidualnych potrzeb kolejności i wykorzystywać we własnych prezentacjach.

 

 

Stale aktualizowane dane o popularności marek mogą być podstawą modyfikacji aktualnej, a także wyznaczania kierunków nowej strategii komunikacji marketingowej. Jeśli monitorujemy działania konkurencji, mamy także wgląd do bieżących efektów jej działań, które możemy porównać z naszymi wynikami. Warto też pamiętać, że uporządkowane informacje o naszej branży to niezastąpione źródło inspiracji, z którego warto korzystać w codziennej pracy.

 

 

Sprawdź, jak działa nowy moduł IMM.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj