Zapraszamy czytelników PRoto do współtworzenia poradnika „Komunikacja wewnętrzna w pytaniach i odpowiedziach, czyli co chcielibyście wiedzieć, a nie mieliście okazji zapytać” autorstwa Justyny Piesiewicz i Pauliny Trocińskiej, ekspertek IACL. PRoto jest partnerem projektu.
O PUBLIKACJI
E-book zostanie przygotowany przez praktyków dla praktyków. Zamierzeniem publikacji jest zebranie w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie komunikacji wewnętrznej. E-book będzie odpowiedzią na faktyczne problemy/wyzwania, z którymi na co dzień mają do czynienia osoby odpowiedzialne za obszar komunikacji, budowania wizerunku itp. Planowany termin ukazania się publikacji to październik.
IACL (International Association for Communication and Leadership) to organizacja doradcza skupiająca praktyków – ekspertów i działająca na styku komunikacji, HR oraz zarządzania. Celem IACL jest wspieranie organizacji w rozwoju ich biznesu oraz osiąganiu przewagi konkurencyjnej poprzez dostarczanie wiedzy, narzędzi oraz rozwiązań z obszaru employer brandingu, komunikacji czy angażowania pracowników, a odpowiadających na pytania: „dlaczego?”, ”po co?” i „jak?”.
Autorkami e-booka są:
Justyna Piesiewicz
Doradca, praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu marki pracodawcy, komunikacji i wizerunku. Prezes zarządu, IACL. Jako członkini Globalnego Komitetu Sterującego kierowała globalną strategią i koordynowała działania Taxand w zakresie PR. W ciągu roku przyczyniła się do zajęcia przez Accreo Taxand III miejsca jako najbardziej pożądany pracodawca branży prawno-podatkowej. Pracowała dla branż: IT, FMCG, nieruchomości czy finanse. Absolwentka studiów podyplomowych HR Business Partner oraz Zarządzania Marketingiem na Akademii L. Koźmińskiego. Współautorka książki: „Problemy zarządzania współczesną firmą”. Prelegent na wielu konferencjach i warsztatach. Jest na liście 50 mentorek w Polsce programu Biznes w Kobiecych Rękach oraz inicjatywy Global Mentoring Walk.
Paulina Trocińska
Ekspert komunikacji z 14-letnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją i strategią marketingową z praktyczną wiedzą w zakresie badań, analiz oraz strategicznego i operacyjnego planowania. Prowadziła projekty dla firm z branż FMCG i farmaceutycznej. Przez wiele lat związana z branżą motoryzacyjną. Za skuteczność prowadzonych działań komunikacyjnych doceniona II miejscem w firmowym globalnym konkursie. Posiada doświadczenie międzynarodowe. Jest praktykiem z interdyscyplinarną wiedzą popartą dyplomami m.in. Chartered Institute of Public Relations Internal Communication Diploma. Aktualnie, jako konsultant, wspiera organizacje w realizacji ich celów biznesowych. Specjalizuje się w projektach diagnostycznych, optymalizacji działań z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz działaniach employer brandingowych.
NAGRODA
Wśród osób, które wezmą udział w ankiecie, rozlosujemy nagrodę. Będzie nią indywidualna sesja mentoringowa z Justyną Piesiewicz dotycząca budowania spójnej marki pracodawcy. Zwycięzca będzie miał możliwość zadania konkretnych pytań, otrzyma wskazówki dotyczące problemów i wyzwań związanych z prowadzeniem projektu employer brandingowego.
Na Wasze pytania dotyczące komunikacji wewnętrznej czekamy do 23 września (piątek). Prosimy o przesyłanie zagadnień na adres: redakcja@proto.pl z dopiskiem „Q&A” w tytule. Mogą one dotyczyć konkretnych sytuacji, z którymi zetknęliście się w pracy, a które przysporzyły Wam trudności: komunikacji z pracownikami, przełożonymi, komunikacji w kryzysie, informowania o ważnych dla firmy wydarzeniach czy związanej z działaniami employer branding.