Mediacom został z własnej inicjatywy wyłącznym partnerem indaHash na rynku RPA. Pozostałe agencje i reklamodawcy będą mieli możliwość wykorzystania technologii indaHash poprzez oddział MediaCom – MediaCom Beyond Advertising (MBA).
Akcją inaugurującą partnerstwo obu firm w tej części kontynentu jest kampania realizowana dla marki należącej do Revlon. Opiera się na promocji konkursu Mitchum – „Great Moments”. Influencerzy przez aplikację indaHash otrzymali zadanie, aby wybrać jedną z nagród, sfotografować ekwipunek, który zabraliby ze sobą na wyprawę i umieścić na zdjęciu dezodorant jednej z marek firmy Revlon.
Dodatkowo influencerzy mieli informować swoich obserwujących o konkursie oraz zachęcać swoich znajomych do wzięcia w nim udziału. Cała akcja zakończy się 31 października.
Za rozwój aplikacji po stronie indaHash na rynku RPA odpowiedzialna będzie Joanna Pawluk, po stronie Mediacom – Federico Dedeu. (mp)