Polski przewoźnik kolejowy wprowadzi nową markę konsumencką z okazji osiągnięcia po raz pierwszy w historii firmy dodatnich wyników finansowych we wszystkich obszarach działania. Zmienionej identyfikacji wizualnej oraz nazwie mają towarzyszyć zakupy i rewitalizacje pojazdów. Do końca 2017 r. na tory wyjedzie 50 nowych lub gruntownie zmodernizowanych pociągów w nowych barwach marki.
Logotyp POLREGIO ma nawiązywać do resoru koła wagonu połączonego z symbolicznym wizerunkiem orła. Spółka stworzyła także nowe hasło, mające zawierać w sobie filozofię działania: „POLREGIO. Budujemy dobrą kolej – budujemy dobre relacje”.
„Dzięki nam ludzie w Polsce mogą każdego dnia wygodnie i sprawnie przemieszczać się, swobodnie realizując swoje plany. Bez względu na to, gdzie mieszkają – w małym czy dużym mieście – chcemy im ułatwiać dojazd do ważnych miejsc, takich jak praca, szkoła, urzędy, sklepy i dom” – powiedział rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych Mikołaj Turowski.
Ponadto, w pierwszej połowie stycznia 2017 r. przewoźnik zaprezentuje swoim pasażerom nową stronę internetową, na której będą mogli kupić bilety, znaleźć informacje o aktualnych promocjach i zmianach w rozkładzie jazdy.
POLREGIO to nowa marka konsumencka Przewozów Regionalnych, której wprowadzenie będzie procesem długofalowym. Nazwa spółki jednak nie ulegnie zmianie. (mp)