Ponad 250 mld zł rocznie – tyle wg wyliczeń ekspertów IACL kosztują polskich pracodawców niezaangażowani pracownicy.
Czy Polską gospodarkę na to stać? Jak temu przeciwdziałać? – pytają przedstawiciele IACL i podkreślają, że niezaangażowany pracownik, czyli pracownik obojętny na działania firmy, wykonujący minimum swoich obowiązków, jest jednym z największych problemów pracodawców w Polsce i na świecie. Zaangażowanie, a w tym wypadku jego brak, przekłada się na całokształt funkcjonowania organizacji, a w efekcie końcowym na aspekt finansowy.
Jednym z czynników, które tworzy środowisko sprzyjające angażowaniu pracowników jest komunikacja wewnątrz firmy. Pozostaje pytanie co i jak zrobić, aby tak się stało. Z tą myślą przygotowana została książka: „Komunikacja wewnętrzna w pytaniach i odpowiedziach”.
Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IACL: „Jest to pierwsza taka publikacja na rynku przygotowana przez praktyków dla praktyków, oparta na formule pytań i odpowiedzi. Jest odpowiedzią na faktyczne problemy, z którymi na co dzień mają do czynienia osoby odpowiedzialne za obszar komunikacji, budowania wizerunku czy HR.”
W e-booku znajdziecie odpowiedzi na takie m.in. pytania:
W jaki sposób komunikacja w biznesie przekłada się na rozwój organizacji
Jak komunikacja wewnętrzna wpływa na rozwój organizacji i dlaczego jest kołem ratunkowym
w kryzysowych sytuacjach?
Jak przekonać kadrę zarządzającą do działań komunikacyjnych wewnątrz organizacji?
Dlaczego warto bliżej poznać grupę docelową i jak wykorzystać tą wiedzę?
Publikację można pobrać bezpłatnie tutaj
PRoto.pl jest partnerem publikacji.
ZOBACZ TEŻ
EB W PRAKTYCE CZ. 2 FAKTY I MITY NA TEMAT EMPLOYER BRANDINGU