Łączna liczba subskrypcji kanałów na YouTubie, które są zrzeszone w polskiej sieci partnerskiej, przekroczyła 50 milionów. Marki, które chcą współpracować z influencerami, mogą wybierać spośród ponad 380 twórców należących do LifeTube’a.
Wraz z ogłoszeniem przekroczenia liczby 50 milionów subskrybentów, sieć ogłosiła również przyjęcie nowych twórców. „Zainteresowanie współpracą z [nimi] jest z roku na rok coraz większe (…), dlatego skupiamy się na rozwoju i powiększaniu naszej sieci o kanały z wielu różnych kategorii” – komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube’a.
Do sieci partnerskiej dołączyli między innymi: Grupa MafiaSolec (trzy kanały, łącznie ponad 280 subskrypcji tys.), Z Dvpy (ponad milion subskrybentów), Dla Pieniędzy (projekt Abstrachuje, ponad 120 tys. subskrypcji) czy Dawid Frank (ponad 200 tys.) i Zakreble (195 tys.). (mp)