sobota, 9 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCapgemini z nową identyfikacją wizualną

Capgemini z nową identyfikacją wizualną

Capgemini, firma, która specjalizuje się w doradztwie, technologii i outsourcingu, zaprezentowała nowy logotyp.

„Nasza nowa identyfikacja wizualna symbolizuje, w jak dużym stopniu jesteśmy elastyczni, pomagając partnerom w tworzeniu nowych doświadczeń dla ich klientów z precyzją i zaufaniem” – mówi Virginie Regis, członkini Group Executive Committee, Group Marketing and Communications Director Capgemini.

Nowe logo składa się z trzech elementów – jak czytamy w informacji prasowej. Są nimi nazwa, znak graficzny i nowe barwy.

Nazwa jest zapisana czcionką przypominającą pismo odręczne, co ma nawiązywać do wizji firmy, zgodnie z którą technologia jest niczym bez ludzi, którzy za nią stoją.

Zmianie uległ również symbol pik, który „ma teraz bardziej łagodny kształt niż wcześniej, ale wciąż pozostaje najbardziej precyzyjnym elementem całego symbolu. Bo precyzja i dokładność są dla Capgemini kluczowe we współpracy z klientami” – wyjaśniają przedstawiciele firmy w przesłanym materiale.

Zmieniły się także barwy nowego logotypu. Kolor niebieski jest obecnie bardziej wyrazisty. „Ciemniejszy niebieski reprezentuje głębię dziedzictwa i niezawodności marki i jej ludzi, a jaśniejszy niebieski reprezentuje nowy świat – jest energiczny, inspirujący i wolny” – czytamy w informacji prasowej.

Poprzedni logotyp

(pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj