Nowa kampania #PodzielSięŚwiętami wystartowała 19 grudnia 2017 roku i będzie trwać przez cały okres świąteczny. W ramach akcji społecznej został przygotowany krótki film.
„ (…) Chcieliśmy zwrócić uwagę na problem samotności w okresie świątecznym, który możemy rozwiązać bez pieniędzy. Wystarczy, że nie będziemy obojętni na los samotnego człowieka i podzielimy się świętami” – mówi Paweł Wizimirski z Zupa Studio, pomysłodawca i producent filmu.
Kampania jest wspólną inicjatywą agencji filmowej Zupa Studio i agencji marketingowej Social Tigers. Podstawowym kanałem komunikacji jest Facebook. Działania w mediach społecznościowych będą wspierane przez tradycyjne aktywności PR-owe.
„Akcja #PodzielSięŚwiętami to dla nas wyzwanie, ale też duża satysfakcja, że możemy współtworzyć kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi na problem samotności. Mamy nadzieję, że dzięki social mediom szybko i skutecznie dotrzemy do szerokiego grona odbiorców z apelem o niepozostawianie nikogo samego na Święta. Każde udostępnienie filmu w sieci jest bezcenne, ponieważ może zmienić czyjeś święta na lepsze” – mówi Franciszek Georgiew, założyciel agencji Social Tigers.
Więcej informacji o akcji na stronie.
(jg)