niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZainspiruj się liczbami – znajdź natchnienie w danych

Zainspiruj się liczbami – znajdź natchnienie w danych

Praca w PR-ze i content marketingu wymaga stałego dostępu do źródła kreatywnych pomysłów. Jeśli chcesz konkurować z rynkowymi rywalami, przyciągać uwagę konsumentów i pozytywnie zaskakiwać branżę niesztampowymi rozwiązaniami, potrzebujesz świeżego i otwartego podejścia, bo inspiracje mogą ukrywać się wszędzie.

Dobrym sposobem na odkrywanie jeszcze nieodkrytych znaczeń jest sięganie do… wykresów i liczb. Dostęp do takich danych na temat marki, konkurencji czy całej branży gwarantuje monitoring mediów. Analiza informacji publikowanych w mediach klasycznych czy dyskusji odbywających się w komentarzach pod portalowymi artykułami, na forach i platformach społecznościowych pozwala na pełne zrozumienie danej dziedziny oraz poznanie opinii, nawyków i potrzeb potencjalnych klientów. A przy okazji na określenie najskuteczniejszych kanałów dotarcia do konsumentów.

Zdajecie sobie sprawę z faktu, że treści związane z bieganiem są wyświetlane w internecie około 11 milionów razy dziennie?

Albo że największe dyskusje o sieciach klubów fitness odbywają się w okresie noworocznym?

Wiecie, że internet jest obecnie pierwszym źródłem wiedzy o chorobach i dolegliwościach?

Właśnie tego typu dane pomagają markom włączyć się do aktualnych dyskusji i dostosować komunikaty do oczekiwań konsumentów.

Pełną wersję Casebooka IMM można pobrać na stronie Złotych Spinaczy.

Magdalena Pawłowska, Instytut Monitorowania Mediów

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj