niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaArtykułyGetHome.pl – pionier rynku nieruchomości

GetHome.pl – pionier rynku nieruchomości

Portal GetHome.pl ugruntowuje pozycję lidera w branży nieruchomości. Wystarczyły niecałe 3 lata, aby zbudować przewagę konkurencyjną i zyskać grono zadowolonych klientów.

Tylko w pierwszym kwartale 2021 roku portal odwiedziło ponad 500 tys. użytkowników – o 80 proc. więcej w porównaniu do poprzedniego kwartału. To jednak nie jedyny sukces. Już ponad 1300 renomowanych agencji nieruchomości oraz przeszło 1000 deweloperów współpracuje z serwisem. Oznacza to, że GetHome.pl może pochwalić się największą liczbą ofert z rynku pierwotnego wśród portali prezentujących rynek wtórny oraz rynek pierwotny. Portal w błyskawicznym tempie pozyskuje partnerów biznesowych, a dzięki zdobyciu uznania osób poszukujących nieruchomości, może pochwalić się statusem pioniera w branży.

Co zadecydowało o sukcesie firmy? Innowacyjne podejście do prowadzenia biznesu.

Od czego się zaczęło?

Modyfikacja modelu poszukiwania, sprzedaży i wynajmu nieruchomości – to idea, jaka przyświeca założycielom GetHome.pl, którzy zauważyli, że niemal wszystkie branżowe portale bazują na jednym, wypracowanym modelu biznesowym. Jakim? Serwisy pobierają opłaty abonamentowe za liczbę opublikowanych ofert zarówno firm deweloperskich, jak i biur pośrednictwa.

I choć powyższa strategia brzmi logicznie, to jednak przynosi negatywne konsekwencje. Jedną z nich są duplikaty, które stanowią ponad 70 proc. ogłoszeń w sieci. Co oznaczają w praktyce? Kopie tych samych ofert, powielone na kilku portalach. Przykładowo, gdy znajdziemy 10 000 ogłoszeń dotyczących kategorii mieszkania Warszawa okaże się, że jedynie 3000 z nich jest unikalnych.

Konkurencja daleko w tyle

Przez takie działania proces poszukiwania własnego M znacznie się wydłuża. Sytuacji nie poprawiają również wyróżnienia, reklamy i sztucznie podbijane oferty – to niemalże standard branżowych serwisów.

Na czym polega innowacyjność GetHome.pl? Jego twórcy opracowali dedykowany system, który wykrywa duplikaty i skutecznie blokuje publikację tych samych ogłoszeń. Na portalu próżno szukać reklam czy sponsorowanych promocji ofert – komfort użytkownika jest najważniejszy.

Sprawdzone know-how

Za sukces portalu odpowiada załoga RynekPierwotny.pl – serwisu, który od ponad 11 lat pomaga w znalezieniu wymarzonych czterech kątów na rynku deweloperskim. 80-osobowy zespół specjalistów każdego dnia dokłada starań, aby GetHome.pl odpowiadał na potrzeby użytkowników. Pomagają w tym najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja i machine learning.

Optymalizacja portalu przynosi efekty. Stały wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, zadowalające współczynniki konwersji – GetHome.pl ma się czym pochwalić.

W okresie od stycznia do marca 2021 roku na portalu odnotowano 718 tys. sesji. To blisko dwukrotnie więcej w porównaniu do ostatniego kwartału 2020 roku.

Wskaźnik efektywnościowy

W odróżnieniu od konkurencji GetHome.pl bazuje na modelu efektywnościowym. Podstawą rozliczenia nie jest liczba opublikowanych ofert. Portal nie uczestniczy w wyścigu o jak największy wolumen ogłoszeń czy użytkowników. Kluczem jest finalna liczba zrealizowanych transakcji i satysfakcja klienta.

Dostarczanie mniejszej liczby kontaktów, jednak realnie zainteresowanych transakcją zakupu nieruchomości to strategia, która zdała egzamin w przypadku Rynku Pierwotnego. I jak pokazują statystyki, sprawdza się również w przypadku młodszego serwisu z portfolio spółki Property Group.

Współpraca z najlepszymi

Z GetHome.pl współpracują renomowane biura nieruchomości, spełniające najwyższe standardy obsługi klienta. Twórcy portalu dbają o wysoką jakość ofert. Każda nieruchomość jest wskazana na mapie, każde ogłoszenie ma zdjęcia w dobrej jakości i dane kontaktowe pośrednika wystawiającego ofertę.

Uwagę zwracają również integracje z największymi graczami na rynku CRM – IMO, Galactica, Asari, EstiCRM oraz już niedługo z Mediarent. Takie podejście procentuje. Każdego miesiąca portal zdobywa uznanie osób poszukujących wymarzonego M.

Social media

Nieszablonowa i oryginalna forma komunikacji to kolejny wyróżnik portalu. Na profilu Facebookowym i Instagramowym regularnie publikowane są nowe treści w formie zabawnych komiksów i grafik.

Dzięki autorskiej współpracy z Miriolą Dzik (@KuraRysuje) i Kamilą Szczęśniak (@NieładnieRysuje) GetHome.pl skutecznie odczarowuje mit o trudnościach związanych z wyborem własnego M. Za pośrednictwem sztuki pokazuje, że transakcja zakupu, sprzedaży czy wynajmu nieruchomości może być ciekawą przygodą.

 

Materiał sponsorowany

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj