LinkedIn na swoim blogu poinformował o wprowadzeniu nowych opcji i ulepszeniu dotychczas istniejących. Użytkownicy będą mogli m.in. dodawać napisy do filmów, udostępniać wybrane cytaty z artykułów oraz tworzyć wersje robocze postów.
Funkcja dodawania napisów do filmów ma ułatwić oglądanie ich z wyłączonym dźwiękiem oraz sprawić, że materiały będą dostępne dla wszystkich użytkowników. Aby dodać napisy, należy kliknąć w ikonę edycji w prawym górnym rogu, a następnie przejść do ustawień wideo i załączyć plik w formacie SRT (SubRip Subtitle). Nowa funkcja jest dostępna, kiedy użytkownik dodaje wideo na komputerze.
Z opcji udostępniania bezpośrednio wybranych cytatów można skorzystać, zakreślając fragment tekstu na urządzeniu mobilnym. Portal informuje, że funkcja ma wspomóc użytkowników w rozpoczynaniu dyskusji na wybrane przez nich tematy.
Źródło: blog.linkedin.com
Kolejną wprowadzoną opcją jest zapisywanie postów w wersji roboczej – na urządzeniu mobilnym należy kliknąć w „x” w lewym górnym rogu tekstu i wybrać opcję zapisania treści.
Dodatkowo, na prośbę użytkowników utworzono skrót w zakładce „Ja”, aby ułatwić im znalezienie wszystkich udostępnionych postów, napisanych artykułów czy nagranych filmów.
Źródło: blog.linkedin.com
Portal przypomniał też, że wprowadził niedawno tłumaczenia postów. PRoto.pl informowało o tym na początku lipca 2018 roku. (ak)