poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPolsat JimJam odświeża identyfikację wizualną

Polsat JimJam odświeża identyfikację wizualną

Polsat JimJam poinformował o wprowadzaniu nowego logo oraz identyfikacji wizualnej, która zostanie wzbogacona o postaci – wizytówki kanału.

„Logo stało się bardziej żywe i przejrzyste”, a litery „J” z nazwy kanału zmieniły się w Jima i Jama, czyli „dwie sympatyczne i gotowe do zabawy postaci, którym zawsze towarzyszy Gwiazdka” – czytamy w przesłanym materiale prasowym.

Postaci Jim i Jam

Kanał informuje, że odświeżona identyfikacja wizualna stanowi zwieńczenie rozpoczętego na początku 2018 roku procesu modyfikacji ramówki. Jej podstawą są krótkie programy łączące elementy edukacyjne i rozrywkowe, czyli serie skupione wokół specjalnego cyklu „Baw się z nami i ucz się świata”.

 

Poprzednie logo

„Koncepcja odświeżenia marki polegała na stworzeniu silnej i spójnej relacji pomiędzy odnowioną ramówką Polsat JimJam a wizualną stroną kanału. Wszystkie elementy mają odzwierciedlać cel kanału, jakim jest zapewnienie atrakcyjnych treści wzbogaconych o edukacyjne wartości oraz umocnienie jego wizerunku jako bezpiecznego miejsca dla dzieci” – czytamy dalej.

Za przygotowanie nowej identyfikacji odpowiada firma Wiedemann Lampe. Londyńska agencja przygotowała odświeżone logo, nowe postaci reprezentujące kanał, barwne grafiki oraz serię nowych plansz i materiałów wideo składających się na identyfikację wizualną. Projekt został wybrany podczas międzynarodowego przetargu, podczas którego, po wstępnej selekcji, propozycje zostały przedstawione grupie dzieci w wieku od dwóch do pięciu lat.

Polsat JimJam planuje wprowadzać zmiany od 1 sierpnia 2018 roku we wszystkich krajach, w których obecnie jest dostępny. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj