LinkedIn ogłosił, że użytkownicy będą mogli tworzyć listy swoich znajomych z pracy, dzięki czemu serwis nada priorytet powiadomieniom o ich aktywnościach (takich jak polecenia, komentarze czy nowe publikacje). Nowa opcja udostępniana będzie w najbliższych miesiącach w Stanach Zjednoczonych, a reszta świata ma ją otrzymać niedługo potem.
Zaprezentowana funkcja nazywa się „Teammates” i ma być dostępna w panelu, w którym przegląda się swoją sieć zawodową. Poszczególnym znajomym z pracy użytkownicy mogą przypisywać role określające np. relację hierarchiczną. LinkedIn wyświetli powiadomienie każdej osobie, którą ktoś dodał do listy, i poprosi o weryfikację. Listy będą widoczne tylko dla osób, które się na niej znajdują, i współpracowników – zapewnia portal.
Źródło: blog.linkedin.com
LinkedIn stara się wzmacniać interakcje między współpracownikami, bo z jego danych wynika, że już teraz o ok. 60 proc. bardziej prawdopodobne jest to, że skomentujemy, polecimy czy napiszemy do osób, które spotykamy na co dzień w pracy, niż gdybyśmy pracowali w różnych miejscach – czytamy na blog.linkedin.com. W ostatnich miesiącach portal społecznościowy wprowadził też nową formę wchodzenia w interakcje z innymi: kudosy. (mp)