sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn wspiera powrót do nowej rzeczywistości w kampanii „Working It Out, Together”

LinkedIn wspiera powrót do nowej rzeczywistości w kampanii „Working It Out, Together”

LinkedIn w Wielkiej Brytanii rozpoczął kampanię „Work It Out, Together”. Celem akcji jest wsparcie użytkowników w powrocie do nowej rzeczywistości po lockdownie wywołanym pandemią.

Jak czytamy na blogu serwisu społecznościowego, 2020 był najprawdopodobniej jednym z najtrudniejszych i najbardziej niezwykłych lat, jakich użytkownicy doświadczyli w swoich karierach zawodowych. Firmy na całym świecie, praktycznie z dnia na dzień, przeszły do pracy w trybie zdalnym, a ludzie zaczęli polegać na technologii, aby kontaktować się z innymi.

Czytaj także: Jak PR-owcy pracują zdalnie?

Zmiany te wpłynęły na sposób, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje na platformie – internauci dzielą się swoimi historiami, znajdują nowe miejsca pracy, podnoszą umiejętności podczas kursów edukacyjnych i wspierają się nawzajem. Jak wynika ze statystyk LinkedIna, w 2020 roku na całym świecie nastąpił wzrost udostępniania treści o 50 proc. (względem roku poprzedniego), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (w okresie od marca do czerwca 2020 roku).

Zobacz również: Dlaczego wszyscy robią teraz live’y?

Jak czytamy, nowe badanie LinkedIna wykazało, że 12 proc. użytkowników z Wielkiej Brytanii, którzy pracowali w domu od początku lockdownu, odbyło wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, a 13 proc. z nich zdalnie podjęło nową pracę. Kolejne 9 proc. ankietowanych stwierdziło, że w mediach społecznościowych zwróciło się z prośbą o poradę do swojej społeczności zawodowej.

Obserwowanie, jak społeczność zbiera siły w tym kryzysie, stało się dla serwisu inspiracją do stworzenia kampanii „Working It Out, Together”. W ramach akcji udostępniono wideo, w którym przedstawiono trzy historie osób adaptujących się do nowej rzeczywistości – odbywają wirtualną rozmowę kwalifikacyjną, rozpoczynają nową pracę zdalnie i wygłaszają ważną prezentację z domu.

60-sekundowy film został wyreżyserowany przez Michaela J. Fernsa. Spot kręcony był w rodzinnych domach ekipy filmowej. Narratorem w wideo jest Susan Wokomy, brytyjska aktorka i pisarka.

„Praktycznie rzecz biorąc, było z pewnością kilka kreatywnych wyzwań związanych z filmowaniem przy zachowaniu zasad dystansu społecznego, jednak wydaje nam się, że efektem końcowym jest uczciwe spojrzenie na obecną rzeczywistość pracy z domu i poruszania się po rynku pracy” – przekazuje LinkedIn.

Serwis społecznościowy zachęca użytkowników do wzięcia udziału w dyskusji na temat nowej normalności, korzystając z hashtagu #InItTogether. (ak)

Zdjęcie główne: youtube.com – LinkedIn

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj