poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAteneum zmienia logo

Ateneum zmienia logo

Ateneum – polski dystrybutor książek, gier, zabawek i artykułów papierniczych – przeprowadziło rebranding. Po 17 latach działalności zmieniono identyfikację wizualną firmy: czarno-pomarańczowe logo z sową zastąpił prostokątny biały znak z nazwą marki.

Ateneum na początku lipca 2021 roku poinformowało o zmianie swojej identyfikacji. Dotychczasowe logo – czarno-pomarańczowe z wpisaną w trójkąt sową – zastąpił nowoczesny prostokątny biały znak Ateneum na granatowym tle. Pomarańczowa kropka w nowym logo jest nawiązaniem do poprzedniej identyfikacji – wyjaśnia firma.

Źródło: ateneum.net.pl

„Krój czcionki w nowym logotypie podkreśla nowoczesność i dynamikę działalności dystrybucyjnej, a granatowe tło jest symbolem mądrości w działaniu i gwarancji stabilności Ateneum” – wyjaśnia firma. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj