W styczniu 2022 roku spółka Enea ogłosiła przetarg na prowadzenie działań w social mediach. Wybrana agencja będzie obsługiwać profile marki w mediach społecznościowych oraz wykorzystywać narzędzia pozwalające na budowanie jej wizerunku i aktywizację sprzedaży oferowanych przez nią produktów i usług.
Spółka w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje, że w ramach współpracy od agencji oczekuje uczestnictwa w budowaniu strategii obecności Grupy Enea w mediach społecznościowych, prowadzenia profili na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTubie (oraz opcjonalnie na Twitterze, Snapchatcie, TikToku itp. – w zależności od zmieniających się trendów). Agencja ma zająć się też m.in. prowadzeniem szkoleń z zakresu mediów społecznościowych dla wybranych przez firmę uczestników, prowadzeniem konkursów i promocji w kanałach social media oraz zakupem powierzchni reklamowej w serwisach społecznościowych.
Wybrana agencja będzie realizować działania od 1 kwietnia 2022 roku przez 12 miesięcy lub do wyczerpania maksymalnej wysokości wynagrodzenia, które wynosi 490 tys. zł netto.
Oferty można składać do 24 stycznia 2022 roku do godziny 9:00. Więcej informacji jest można znaleźć na stronie. (as)