W październiku 2022 roku polski raper i producent muzyczny Jakub Flas, znany jako Kubańczyk, został ambasadorem Vivo, firmy produkującej sprzęt elektroniczny.
Współpracę rozpocznie konkurs, mający na celu celebrację nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłkę Nożną w Katarze.
„Piłka nożna cieszy się ogromną popularnością na całym świecie. Jest dla nas kwintesencją pracy zespołowej i dążenia do wspólnego celu, ma moc łączenia ludzi z różnych środowisk kulturowych, budowania więzi oraz przełamywania barier. Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej zbierają te wszystkie emocje i zachowania jak w soczewce. Dlatego postanowiliśmy, że nasze pierwsze wspólne działanie w ramach współpracy z Kubańczykiem będzie dotyczyło właśnie zbliżających się Mistrzostw w Katarze” – mówi Karolina Romanowska, Business Development & Marketing Manager Vivo.
W ramach wspólnego projektu, raper zaprosi zwycięzców do udziału w teledysku, który powstanie wyłącznie przy użyciu smartfona Vivo.
Zadaniem konkursowym jest publikacja rolki na Instagramie lub filmu na TikToku z wykorzystaniem dowolnego fragmentu utworu Kubańczyka. W krótkim klipie uczestnicy muszą zaprezentować swoje piłkarskie umiejętności.
„To dla mnie wyróżnienie i wielka przyjemność współtworzyć kampanię Vivo. Już niebawem usłyszycie nowy kawałek, stworzony specjalnie dla tych, którzy tak samo jak ja kochają piłkę nożną i emocje z nią związane. Jestem pewien, że singiel pozytywnie zaskoczy moich fanów i stanie się bangerem tegorocznych Mistrzostw Świata w Katarze” – mówi Kubańczyk.
Gotowy teledysk zostanie zaprezentowany na kanałach ambasadora oraz marki w listopadzie 2022 roku. (bs)