Piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem cateringu SuperMenu by Anna Lewandowska.
Jak komunikuje marka, celem SuperMenu, a tym samym Anny i Roberta Lewandowskich, jest „zmiana myślenia i podejścia do odżywiania przez dostarczanie posiłków, które pomogą nie tylko poprawić sylwetkę, ale przede wszystkim pozwolą na wyrobienie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zachowanie dobrej energii i samopoczucia”.
Ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli trzy diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.
„Anna Lewandowska stworzyła markę SuperMenu, żeby zachęcać Polaków do zdrowego odżywiania i móc praktycznie wesprzeć ich w zmianie nawyków na zdrowsze. Teraz robimy kolejny, istotny krok w rozwoju firmy. Jako ambasador do SuperMenu dołącza Robert Lewandowski, będący wzorem i inspiracją dla wszystkich, którzy chcą osiągać swoje sportowe cele i prowadzić zdrowy tryb życia. W związku z tym poszerzamy też ofertę marki o diety dla mężczyzn” – mówi prezes SuperMenu, Jacek Domasat.
Kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego rozpoczęła się na początku października 2022 roku. Działania reklamowe będą prowadzone w internecie, kinach, OOH oraz w mediach społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną odpowiada dział marketingu SuperMenu i agencja Bridge2Fun. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. (bs)