LinkedIn wprowadza nowe rozwiązania dla stron firmowych. Jak czytamy na blogu platformy, organizacje mogą dotrzeć do większej grupy odbiorców przez newslettery, w przemyślany sposób promować produkty oraz bacznie obserwować publikacje konkurencji.
W listopadzie 2022 roku LinkedIn dodał nowe funkcje dla stron w serwisie, które mają pomóc prowadzącym je osobom na rozwinięcie tego kanału komunikacji.
LinkedIn chce m.in. wesprzeć organizacje w pozyskiwaniu subskrybentów newsletterów. Jak czytamy, gdy użytkownicy wyszukują daną stronę na LinkedIn, mają móc łatwo znaleźć i zasubskrybować biuletyn danej organizacji bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Platforma radzi także, by w celu zwiększenia widoczności strony i ruchu na niej zadbać o działania SEO, takie jak ustawianie tytułów, opisów i tagów w artykułach. Nowi obserwatorzy danej strony otrzymają też powiadomienie z zachętą do zasubskrybowania jej newslettera.
Platforma dodaje także nowe sposoby prezentowania produktów. Mają pomóc w tym dwie funkcje, ułatwiające znalezienie ofert firmy i sprawiające, że będą one bardziej atrakcyjne. Pierwsze rozwiązanie ma ułatwić odnajdywanie produktów za pomocą wyszukiwania, co pomaga przyciągnąć bardziej świadomych odbiorców. Jak czytamy, kupujący mogą wyszukiwać według produktu, firmy lub kategorii. Druga funkcja pozwala wykorzystać najważniejsze informacje o produktach, aby zaprezentować je na stronie i pokazać zainteresowanym użytkownikom kluczowe informacje czy opinie. Prowadzący strony firmowe mają móc wykorzystać wpisy swoich obserwujących, dodając je do najważniejszych informacji o produktach.
Dowiadujemy się także, że aktualizacja obejmie także pulpit nawigacyjny LinkedIn Pages Competitor Analytics, który obecnie jest dostępny na komputerach i urządzeniach mobilnych. Ta zakładka pomaga zrozumieć, co robią konkurenci i jak należy wyróżnić swoją markę. LinkedIn umożliwi w niej teraz śledzenie wzrostu liczby obserwujących, ostatnich postów i wskaźników zaangażowania, co pozwala obserwować, o czym mówi konkurencja w serwisie oraz jak reagują na to użytkownicy przy jednoczesnym porównaniu z własnymi wynikami. (mb)