sobota, 21 września, 2024
Strona głównaAktualnościPowstała publikacja o znaczeniu dźwięku w biznesie

Powstała publikacja o znaczeniu dźwięku w biznesie

20 kwietnia 2023 roku ukazała się publikacja online na temat zastosowania audio w marketingu.

„Casebook Audio 2022” został przygotowany przez IAB Polska we współpracy z Grupy Roboczej Audio IAB Polska.

Można w nim przeczytać o tym, jak marki wykorzystują m.in. podcasty i inne formy audio w celu zwiększenia zasięgu i zaangażowania swoich klientów. Poświęcony jest opisowi 23 przypadków, w których dźwięk został wykorzystany w celu osiągnięcia korzyści w biznesie. 

Publikacja podzielona jest na cztery części tematyczne: kampania zasięgowa, kampania wizerunkowa, kampania zasięgowo-wizerunkowo i kampania performance. 

Publikacja znajduje się na stronie. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj