3 lipca Zofia Rejczak objęła funkcję Dyrektora Marketingu sieci salonów EMPiK. Na nowym stanowisku odpowiada za rozwój marki EMPiK, kształtowanie jej spójnego wizerunku na rynku oraz całokształt działań komunikacyjnych marki. Rejczak kieruje i koordynuje również pracę trzech pionów w EMPiKu wchodzących w strukturę Działu Marketingu: Retail Marketing, PR i Eventy oraz Kreacji.
Rejczak przez ostatnie 10 lat pracowała w agencjach reklamowych. W ostatnio sprawowanej funkcji w agencji AHA kierowała dwoma działami: Client service w reklamie oraz Client service PR. Była tam odpowiedzialna za budowanie strategii marek, komunikacji, koordynację całości działań przeprowadzanych dla danego klienta (m.in. dla Hondy, Nobiles, Złotych Tarasów, Austrian Airlines).
Stanowisko Dyrektora Marketingu było nieobsadzone od listopada 2005 roku, wcześniej tę funkcję sprawowała Jolanta Zyzek. Zmiany są związane z „porządkowaniem” struktur marketingowych sieci.