czwartek, 28 listopada, 2024

Wdrożyć PR

Monika Mądra-Pawlak objęła nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. PR-u i marketingu w firmie ICG Wdrożenia. Będzie odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, realizację strategii marketingowej oraz współpracę z agencją PR-owską obsługująca firmę.

Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale Ekonomii. Ukończyła również Podyplomowe Studium Public Relations na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Karierę zawodową rozpoczęła w 2004 roku w firmie Morison Finansista Consulting. Na stanowisku konsultanta odpowiedzialna była za pozyskiwanie funduszy europejskich, przygotowywanie studiów wykonalności, biznesplanów, planów marketingowych i innych tego typu opracowań. Następnie w firmie zajmowała się doradztwem transakcyjnym i inwestycyjnym. Od ponad dwóch lat związana jest również z Fundacją Jana A.P. Kaczmarka, w której jest doradcą ds. pozyskiwania środków zewnętrznych na działalność fundacji.

Mądra-Pawlak w lutym tego roku dołączyła do działu sprzedaży firmy ICG Wdrożenia SAP; zajmowała się wsparciem sprzedaży, w tym m.in. przygotowywaniem i standaryzacją ofert. Na nowo utworzonym stanowisku Specjalisty ds. PR i Marketingu odpowiedzialna będzie m.in. za wdrażanie zintegrowanych systemów informatycznych dostarczanych przez SAP. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj