Marek Kłuciński został doradcą prezesa Piotra Kamińskiego w Banku Pocztowym. Ma pomóc w zbudowaniu wizerunku banku; do jego zadań należy prowadzenie działań PR banku oraz współpraca z departamentem promocji. Jest to nowe stanowisko w strukturze firmy. Do grudnia 2007 Kłuciński pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO Banku Polskim (od 1 października 2002 r.) oraz rzecznika prasowego. Na tym stanowisku zastąpił go Tomasz Fill.
Kłuciński ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Berlinie (handel zagraniczny) i podyplomowe studia w zakresie public relations UW. Przez pierwszych 14 lat pracował w Polskiej Agencji „Interpress”, zajmując stanowiska od referenta do sekretarza Agencji. Następnie pełnił kierownicze funkcje w agencjach reklamowych i produkujących programy telewizyjne.
W 1993 r. został dyrektorem Departamentu Public Relations i rzecznikiem prasowym w Powszechnym Banku Kredytowym, a po fuzji PBK i BPH był dyrektorem Departamentu Public Relations w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK i odpowiadał za wizerunek spółki, relacje ze środowiskiem zewnętrznym, politykę sponsoringową, standardy identyfikacji wizualnej banku. (kk)