Joanna Kowalczuk została healthcare directorem w nowo utworzonym dziale agencji. Do zespołu konsultantów Rainer Communication dołączyła także – jako junior account executive – Edyta Janczewska.
Kowalczuk poprzednio pracowała na analogicznym stanowisku w agencji Headlines Porter Novelli. Od 5 lat specjalizuje się w obsłudze projektów z sektora zdrowie/farmacja/medycyna. Wśród prowadzonych przez nią projektów były m.in.: program edukacji zdrowotnej POLKARD, kampania informacyjno-edukacyjna „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” czy projekt edukacyjny nt. menopauzy „Pozostań Sobą!”. W poprzednich latach pracowała ona także jako research manager w agencjach Spin Communication i United PR. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała w działach marketingu dzienników ogólnopolskich. Dział Healthcare agencji Rainer Communication oferuje doradztwo komunikacyjne dla firm i instytucji rynku medyczno-farmaceutycznego, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji korporacyjnej i kryzysowej.
Edyta Janczewska ma zająć się natomiast pracą przy realizacji aktualnych projektów agencji, w tym prowadzeniem relacji z mediami i koordynacją projektów eventowych. Obecnie prowadzi projekt dla nowego klienta agencji – sieci coffeeheaven. Ma on zbudować reputację i tożsamości marki. Janczewska studiuje dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Przed podjęciem pracy w Rainer Communication, związana była z redakcją telewizji Polsat, miała za sobą także staż w agencji Ogilvy PR.
W agencji zatrudnionych jest obecnie 10 osób. (kk)