Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Marcelina Zawadzka dla Dr. Susanne von Schmiedeberg. w styczniu 2024 roku ambasadorką marki kosmetyków pielęgnacyjnych dr. susanne von schmiedeberg, dostępnych w sieci douglas, została marcelina zawadzka. modelka i prezenterka telewizyjna będzie promować nową linię produktów – youth booster a.g.e.-reverse double serum. zawadzka poza karierą modelki i prezenterki ma także na koncie udział w konkursie miss universe 2012. zakwalifikowała się wówczas do czołowej szesnastki. grała także w serialach i brała udział w programach rozrywkowych. w ramach współpracy zawadzka wystąpiła m.in. w spocie wideo, prezentującym nowe produkty. działania obejmą ponadto kampanię digital, materiały pos i vod. komunikacja prowadzona będzie także w mediach społecznościowych: zarówno w kanałach ambasadorki, jak i marki. jak mówi kathrin anna pohlmann, international head of brand management, marka poszukiwała ambasadorki, której podejście do pielęgnacji jest świadome oraz zgodne z wartościami brandu. „marcelina podziela przekonanie, że klucz do zachowania młodości skóry tkwi w racjonalnej i konsekwentnej pielęgnacji i podobnie jak nasza marka, kierujące się globalnym trendem clean beauty” – podkreśla przedstawicielka dr. susanne von schmiedeberg. „na co dzień jestem kosmetyczną minimalistką, ale zawsze stawiam na produkty o dobrych składach. jestem zdania, że piękna skóra to zadbana i zdrowa skóra. ta współpraca jest dla mnie dużym wyróżnieniem i cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt” – mówi z kolei marcelina zawadzka. (mb).
W styczniu 2024 roku ambasadorką marki kosmetyków pielęgnacyjnych Dr. Susanne von Schmiedeberg, dostępnych w sieci Douglas, została Marcelina Zawadzka. Modelka i prezenterka telewizyjna będzie promować nową linię produktów – Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum.
Zawadzka poza karierą modelki i prezenterki ma także na koncie udział w konkursie Miss Universe 2012. Zakwalifikowała się wówczas do czołowej szesnastki. Grała także w serialach i brała udział w programach rozrywkowych.
W ramach współpracy Zawadzka wystąpiła m.in. w spocie wideo, prezentującym nowe produkty. Działania obejmą ponadto kampanię digital, materiały POS i VOD. Komunikacja prowadzona będzie także w mediach społecznościowych: zarówno w kanałach ambasadorki, jak i marki.
Jak mówi Kathrin Anna Pohlmann, International Head of Brand Management, marka poszukiwała ambasadorki, której podejście do pielęgnacji jest świadome oraz zgodne z wartościami brandu. „Marcelina podziela przekonanie, że klucz do zachowania młodości skóry tkwi w racjonalnej i konsekwentnej pielęgnacji i podobnie jak nasza marka, kierujące się globalnym trendem clean beauty” – podkreśla przedstawicielka Dr. Susanne von Schmiedeberg.
„Na co dzień jestem kosmetyczną minimalistką, ale zawsze stawiam na produkty o dobrych składach. Jestem zdania, że piękna skóra to zadbana i zdrowa skóra. Ta współpraca jest dla mnie dużym wyróżnieniem i cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt” – mówi z kolei Marcelina Zawadzka. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Marcelina Zawadzka dla Dr. Susanne von Schmiedeberg. w styczniu 2024 roku ambasadorką marki kosmetyków pielęgnacyjnych dr. susanne von schmiedeberg, dostępnych w sieci douglas, została marcelina zawadzka. modelka i prezenterka telewizyjna będzie promować nową linię produktów – youth booster a.g.e.-reverse double serum. zawadzka poza karierą modelki i prezenterki ma także na koncie udział w konkursie miss universe 2012. zakwalifikowała się wówczas do czołowej szesnastki. grała także w serialach i brała udział w programach rozrywkowych. w ramach współpracy zawadzka wystąpiła m.in. w spocie wideo, prezentującym nowe produkty. działania obejmą ponadto kampanię digital, materiały pos i vod. komunikacja prowadzona będzie także w mediach społecznościowych: zarówno w kanałach ambasadorki, jak i marki. jak mówi kathrin anna pohlmann, international head of brand management, marka poszukiwała ambasadorki, której podejście do pielęgnacji jest świadome oraz zgodne z wartościami brandu. „marcelina podziela przekonanie, że klucz do zachowania młodości skóry tkwi w racjonalnej i konsekwentnej pielęgnacji i podobnie jak nasza marka, kierujące się globalnym trendem clean beauty” – podkreśla przedstawicielka dr. susanne von schmiedeberg. „na co dzień jestem kosmetyczną minimalistką, ale zawsze stawiam na produkty o dobrych składach. jestem zdania, że piękna skóra to zadbana i zdrowa skóra. ta współpraca jest dla mnie dużym wyróżnieniem i cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt” – mówi z kolei marcelina zawadzka. (mb).