W styczniu 2024 roku ambasadorką marki kosmetyków pielęgnacyjnych Dr. Susanne von Schmiedeberg, dostępnych w sieci Douglas, została Marcelina Zawadzka. Modelka i prezenterka telewizyjna będzie promować nową linię produktów – Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum.
Zawadzka poza karierą modelki i prezenterki ma także na koncie udział w konkursie Miss Universe 2012. Zakwalifikowała się wówczas do czołowej szesnastki. Grała także w serialach i brała udział w programach rozrywkowych.
W ramach współpracy Zawadzka wystąpiła m.in. w spocie wideo, prezentującym nowe produkty. Działania obejmą ponadto kampanię digital, materiały POS i VOD. Komunikacja prowadzona będzie także w mediach społecznościowych: zarówno w kanałach ambasadorki, jak i marki.
Jak mówi Kathrin Anna Pohlmann, International Head of Brand Management, marka poszukiwała ambasadorki, której podejście do pielęgnacji jest świadome oraz zgodne z wartościami brandu. „Marcelina podziela przekonanie, że klucz do zachowania młodości skóry tkwi w racjonalnej i konsekwentnej pielęgnacji i podobnie jak nasza marka, kierujące się globalnym trendem clean beauty” – podkreśla przedstawicielka Dr. Susanne von Schmiedeberg.
„Na co dzień jestem kosmetyczną minimalistką, ale zawsze stawiam na produkty o dobrych składach. Jestem zdania, że piękna skóra to zadbana i zdrowa skóra. Ta współpraca jest dla mnie dużym wyróżnieniem i cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt” – mówi z kolei Marcelina Zawadzka. (mb)