Marcin Hadaj został dyrektorem ds. komunikacji i rzecznikiem prasowym Narodowego Centrum Sportu. Głównym zadaniem Hadaja w NCS jest kształtowanie całości polityki informacyjnej dotyczącej budowy Stadionu Narodowego, w tym za relacje z mediami, wydawnictwa (również regularny magazyn), eventy oraz komunikację w Internecie za pośrednictwem przebudowanej strony www.
Od 1998 roku Hadaj był dziennikarzem. Pracował w Życiu, Wprost i Życiu Warszawy. Współpracował z pismami wydawnictwa Infor i Bauer, Super Expressem i Telewizją Polską. Prowadził szkolenia z zakresu komunikacji zewnętrznej i relacje z mediami dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (Instytut Dziennikarstwa – specjalizacja: reklama i PR).
Narodowe Centrum Sportu to państwowa spółka powołana w październiku 2007, która przygotowuje budowę Stadionu Narodowego w Warszawie (55 tys. miejsc) i obiektów towarzyszacych w ramach pilkarskich Mistrzostw Europy Euro 2012. (kk)