Firma DBM Polska utworzyła w swoich strukturach wyspecjalizowany w public relations zespół DBM PR Team. Ma się on zajmować PR-em wewnętrznym i zewnętrznym, zarządzaniem kryzysem, budowaniem wizerunku firm i pracodawców oraz tworzeniem strategii CSR-owych.
Trzon zespołu stanowią Magdalena Zawadzka i Maciej Mianowski – konsultanci, którzy swoje doświadczenia zawodowe związane z dziennikarstwem i PR-em wykorzystywali przy tworzeniu komunikacji korporacyjnej oraz PR-u zewnętrznego i wewnętrznego w liniach lotniczych, bankach (Grupa BRE) oraz projektach niezależnych. Odpowiadali za koordynację komunikacji, politykę CSR i strategie PR. Prowadzą szkolenia medialne dla zarządów, pracowników i biznesu. Są twórcami autorskich szkoleń PR oraz projektów z zakresu employer branding.
Od początku kwietnia DBM PR Team prowadzi komunikację z mediami i inwestorami dla Grupy Sfinks Polska oraz należących do niej sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook. Do zadań zespołu ma należeć także zbudowanie strategii komunikacji dla DBM Polska.
DBM Polska to przedstawiciel amerykańskiej firmy DBM specjalizującej się w executive outplacement, executive coaching oraz doradztwie związanym ze zmianami w organizacjach. (kk)