Joanna Gierak objęła stanowisko marketing&communications coordinatora w polskim oddziale firmy konsultingowej Accenture. Do jej obowiązków należy wdrażanie i koordynowanie lokalnych planów marketingowych, realizacja strategii komunikacyjnej firmy oraz udział w działaniach związanych z marketingiem rekrutacyjnym Accenture.
Gierak przez wiele lat była związana z warszawskim biurem międzynarodowej kancelarii prawniczej Salans; pracowała także w agencjach PR, zajmując się klientami z branży konsultingowej, IT oraz finansowej. Pracowała dla klientów planujących debiut na rynku NewConnect oraz koordynowała działania PR dla firmy farmaceutycznej, między innymi w ramach projektu „Barometr Odporności”.
Specjalizuje się w relacjach z mediami, PR korporacyjnym, koordynacji eventów. Jest redaktor prowadzącą Newslettera Forum Rozwoju Edukacji Ekonomicznej (FREE). Joanna Gierak jest absolwentką London School of Public Relations oraz studentką na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). (kk)