Mikołaj Piotrowski został dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w Edelman Polska. Na stanowisku zastąpił Jarosława Bańdę, który przeszedł do agencji Lighthouse Consultants.
Piotrowski komunikacją zajmuje się od 1997 roku. Początkowo jako dziennikarz, a od marca 2001 – jako PR-owiec. Przez 8 lat, do stycznia 2009, pracował w agencji Multi Communications. Specjalizuje się w crisis&issues management oraz komunikacji korporacyjnej.
Był odpowiedzialny za obsługę komunikacyjną takich firm, jak: Shell, PKN ORLEN, DB Schenker, LeasePlan Fleet Management, Ernst&Young, Centralwings, Grupa ITI, Legia Warszawa, Inter Partner Assistance (Grupa AXA), Unity Line, Grupa Michelin, Provident Polska, Beskidzki Dom Maklerski, Europejski Fundusz Hipoteczny.
Jako Corporate PR Unit Director w Edelman Polska, Piotrowski zarządza zespołami obsługującymi klientów takich, jak: Shell, 3M, Allianz Bank, HP i CityIndex, British Council i Astra Zeneca.
Bańda tymczasem w agencji Lighthouse zajął stanowisko business development director. Ma się zajmować pozyskiwaniem nowych klientów i doradztwem stategicznym dla już obsługiwanych przez agencję firm.(kk)